• 1402/06/05 - 01:18
  • تعداد بازدید خبر : 102
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

جلسه ی نقش تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام ادرای در بیمارستان برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی بیمارستان نیکوکار املش؛ امروز چهارشنبه  اول شهریور ماه، جلسه ی نقش تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام ادرای در بیمارستان برگزار گردید. در این جلسه که با حضور ریاست، مدیریت خدمات پرستاری و مسئولین بخش ها و واحدها انجام پذیرفت، در مورد نقش تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری صحبت گردید و از تمام مسئولین خواسته شد توجه ویژه ای در هنگام خدمات دهی به این مقوله انجام داده و هرگونه مشکلات بخش ها را در اسرع وقت به قسمت مدیریتی بیمارستان اطلاع رسانی کنند.همچنین در این جلسه چالشهای موجود در بخش ها و بیمارستان مورد شناسایی قرار گرفت که مصوب شد جهت رسیدگی و تامین اعتبار با دانشگاه مکاتبه انجام پذیرد.همچنین مصوب گردید دستورالعمل و فرایند خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع تهیه گردد و همچنین مقرر گردید کلیپ آموزشی نحوه نوبت دهیی از دستگاه نوبت دهیی در کلینیک انجام پذیرد مصوب گردید .همچنین جهت ملاقات عمومی مدیریت خدمات پرستاری روزهای  دوشنبه و رییس امور اداری  روزهای سه شنبه را در نظر گرفتند.

  • گروه خبری : اخبار و تازه های بیمارستان نیکوکار املش,اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 110766
کلمات کلیدی

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1402/06/05 01:18